followers

busuk.org

Ahad, 21 September 2014

Kisah sepanjang malam

               
                             
Assalam...

malam ni gua saja menconteng kat sini sambil-sambil menunggu bila mata nak lelap..
suasana dingin kat luar memaksa gua panaskan kopi kerana kesejukan dek hujan sejak pagi tadi..idea plak tiba-tiba 'kong' tak tahu nak buat apa..nak tengok tv mood kelaut nak tulis entri..haa ni je la yang ada..

So nak citerlah ni..
kisah sepanjang malam hehe..
tadi sempatlah jugak gua habiskan masa bertenggek kat blog bro Hasrul Hassan.
ala nak belajar tips blogging selain nak mendalami beberapa teknik SEO yang gua memang buta sampai saat ni hehehe..

tapi seperkara yang menarik perhatian gua ke blog bro HH ni sebenarnya adalah tentang ilmu affiliate program yang beliau banyak menulis dan kongsikan. gua dapati banyak perkara berkaitan ilmu affiliate atau teknik bagaimana untuk menjana pendapatan yang kita boleh belajar daripada situ. yela memandangkan gua pun sekarang memang dah mula berjinak-jinak dengan benda ni so gua rasa sesuailah curik sedikit ilmu dari blog beliau dan akan menjadi bahan rujukan gua untuk apa-apa hal yang berkaitan kelak.

Alhamdulillah sejak menyertai beberapa program affiliate baru-baru ni orang kata dah mula menampakkan hasil..walau tak seberapa tapi gua tetap bersyukur kerana Allah masih turunkan rezeki pada gua.. orang kata sikit-sikit lama-lama jadi bukit..
apa yang penting Doa,usaha dan tawakal..

#

-sape boleh bantu gua atasi masalah error kat blog gua? gua mohon bantuan sangat-sangat..



8 ulasan:

Bunda_nora berkata...

Siapa yang tak kenal HH...blogger otai yang banyak ilmu blogging terutama dalam SEO...

Qaseh Vee berkata...

mmg rugilah klu sesaja tulis blog sedangkan kita blh dpt rm utk backup kos internet kan ... saya juga sdg belajar perlahan2 .

Qaseh Vee berkata...

mmg rugilah klu sesaja tulis blog sedangkan kita blh dpt rm utk backup kos internet kan ... saya juga sdg belajar perlahan2 .

Unknown berkata...

memeh ar bunda.. hehe

Unknown berkata...

jom belajar QV.. hehe

Abam Kie berkata...

saya pun byk belajar dari blog HH..

Unknown berkata...

samelah abe kie..

Blog27999 berkata...

Strange "water hack" burns 2 lbs in your sleep

At least 160 thousand women and men are losing weight with a easy and SECRET "water hack" to lose 1-2lbs each night in their sleep.

It's very easy and it works with everybody.

You can do it yourself by following these easy steps:

1) Go grab a drinking glass and fill it with water half glass

2) Then follow this crazy hack

and become 1-2lbs lighter when you wake up!