followers

busuk.org

Khamis, 15 Disember 2011

Zizan RJ ada kembar??

Salam...
korang jgn terkejut dengan pendedahan ni..
korang nak tahu tak rupanya Zizan Raja Lawak ni ada kembar seiras,tapi dorang terpisah sejak dari kecik lagi..
cerita ni pun gua baru dapat tahu semalam(dalam mimpi)..
jadi pagi tadi gua pun terus la cari kebenaran cerita tu...carik punya carik,
Fuhhh!!! terkejut beruk gua, rupanya.......ah!! korang tengoklah sendiri!







Korang percaya tak? hehe....
Sebenarnya orang dalam gambar ni ialah Barry Manilow,seorang penyanyi dan pencipta lagu tahun 70an..
dia tiada kena mengena pun dengan Zizan hehehe...
Kepada Zizan,gua minta maaf eh?, ni cuma gurauan dan lawak yang tak berapa nak lawak dari gua...
huahua..

Peace!!

4 ulasan:

admin berkata...

wahaha lbih krang laa :)

czueka zulaikha berkata...

huhu sebijik kottt :)

Malus Pumila berkata...

a ah la.. lebih kurang sama.. ada angle2 tertentu nampak sama sgt.. :)

Unknown berkata...

hehehe.... :)